zondag 1 juni 2014

Ik ben nu nog beslister...I am now even more decisively ..

Vrijdag hebben Chris en ik (even voor de duidelijkheid...Chris is een vriendin) een leuke workshop gevolgd bij Angela in The Stamping Cottage. We hebben leren werken met Bister. Het was zo leuk en Angela heeft het allemaal zeer goed uitgelegd. Ik ben nu nog beslister dat ik er verder mee ga experimenteren.


On Friday, Chris and I  (just for the record ... Chris has a girlfriend) followed a fun workshop with Angela at The Stamping Cottage. We learn to work with Bister. It was so nice and Angela has explained it very well. Now I'm even more decided  to going experimenting continue with it.

Daar ik zeer secuur te werk ging, kon ik  de vuile vingers binnen de perken houden...hahahaha



I very precise proceeded, I could keep the dirty fingers under control ... hahahaha

Nice to do it! Try it to...
Leuk om te doen. Probeer het ook eens!

Groetjes Patrice , Greets Patrice


18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ziet er prachtig uit Patrice, wat een schitterend effect, heel mooi.
Liefs van Anita

Christine zei

Dit lijkt me ook wel wat Patrice! Groot gelijk dat je nog verder wil experimenteren!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Dit is al heel mooi, benieuwd wat je nog meer gaat laten zien...
Succes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Karin zei

wow dat ziet er gaaf uit! Ik heb toevallig van de week wat zakjes bister gekocht en ben ook al aan het experiemnteren, maar dit ziet er schitterend uit!

GerJanne zei

Hoi Patrice, het ziet er heel gaaf uit! Een workshop inspireert altijd enorm.
Groetjes,
GerJanne

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuke resultaten Patrice!
Grappig spul he dat Bister :-)

groetjes, Alie

Veerle - A colored mind zei

Ha de voorbeeldjes die ik graag wou zien. Ze zien er echt leuk uit. Kan al niet wachten om er zelf ook mee aan de slag te gaan. Nog veel plezier en weinig vuile vingers bij het experimenteren thuis ;-)

KarinsArtScrap zei

dat ziet er heel apart en mooi uit Patrice.
ook mooie kleuren.

gr karin

Enny zei

Wauw, da's iets heel speciaal, ziet er super uit !! Groetjes Enny

Gerrina zei

Dat ziet er gaaf uit!
Heb nog even getwijfeld, maar had geen tijd, anders had ik je gezellig daar tijdens de workshop gezien...
Fijne week weer, groetjes, Gerrina

Willy zei

Mooie creaties, Patrice!

Unknown zei

Wat ziet er dat apart uit Patrice, erg gaaf, heel mooi effect! Zullen jullie veel plezier mee hebben gehad! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Myriame zei

Heel erg mooi Patrice!!

Crealin zei

Hey Patriceke,

Wat een mooi effect geeft dit! Kan je dit echt zonder je vingers vuil te maken? :-) Dat moet je me toch eens leren he :-)

Liefs,

Lins

Bianca Kalksma zei

bister beslister ... mooie woordkeus :) :)
gaaaaaf resultaat!! Ik hoorde al van Petra dat jij ook bij die workshop was, wat leuk! Veel experimenteerplezier :)

Ballie (Bennarda) zei

Heel erg mooi, weet nu al dat je nog meerr mooie kaarten laat zien, succes.
gr Ballie (Bennarrda)

Yvonne zei

Leuk spul hè, dat Bistre. Ik houd zo van die aardetinten, en je kunt er verschillende effecten mee bereiken. Wat je ook op jouw prachtige kaartjes ziet, leuk!
Groetjes van Yvon

Art Journey zei

Prachtig werk!!