maandag 2 april 2012

Uitgeprobeerd... tried...

Toen ik bij Willy (zie in maatjeslijst) op de blog, de mooie zentangle kaart zag vond ik deze zoooo prachtig, dat ik het ook wel eens wou proberen. Voor de techniek wat opzoekwerk op het web gedaan en toen aan de slag gegaan. Voor een eerste werk, ben ik wel tevreden. Hij gaat mee met een project naar een Angel... benieuwd of zij er iets aan vindt.


When I visited Willy (see, buddy list) on the blog,I saw the beautiful zentangle card and found this soooo wonderful,that I wanted to try. For the technik, some research done on the web and then went to work. For a first work, I am satisfied. He goes along with a project to an Angel ... I hope she like him.

24 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Patrice er iets aan vinden..... Hij is echt schitterend. Geweldig met je tanglen, De compositie en kleuren zijn super.
groetjes Marja

Anoniem zei

eine interessante Karte-danke für die Glückwünsche
Elma

KarinsArtScrap zei

dank je wel patrice en dit is een super gestempelde kaart.

groetjes karin

Jeany zei

Ik neem mijn hiedje voor je af hoor, prachtig goed gelukt!!! Ik doe het je niet na!!

maria's knutselplezier zei

Hey Patrice, bedankt voor je bemoedigende woorden, ja, ik denk ook dat het goed komt,ik ben al bezig met mijn volgend voorontwerp, maar jij hebt ook niet stilgezeten zeg, wat een mooie mannenkaarten heb je gemaakt , en deze laatste is zo mooi van kleur en de lay-out is super,ik vind het echt mooi hoor!!!

Groetjes
Maria

Marian zei

Super gemaakt zeg prachtige kleuren combinatie
Groetjes Marian

Silvia(Barnie) zei

Great creation in wonderful colors.

Joan Ervin zei

You did an awesome job on this...all the different sections come together to create a gorgeous design!!!!

Marjan zei

Heel mooi is je kaart! Knap gedaan. Ik heb verder gekeken en zie nog veel meer moois. Succes met je blog!

Groetjes, Marjan

Marian zei

Prachtige kaart Patrice, hele mooie kleuren gebruikt

Unknown zei

Jaha, dat schijnt helemaal in te zijn, zentangle! Vind jouw kaart te gek met die prachtige kleuren Patrice! Groetjes, Ira

Gery zei

Hoi Patrice, dankjewel voor je bemoedigende woorden op mijn blog.
Vind het ook ontzettend leuk, dat je volger bent geworden.
Ik had al wat vaker op jouw blog gekeken en zie nu weer deze nwe Zentangle-kaart. Hij ziet er supergoed uit. Mooie kleuren en leuke details uitgezocht. Dit gaat je goed af hoor, voor zo'n eerste keer!?!? Knap werk!!
Groetjes Gery

Nancy zei

Hey Patrice,

Ben helemaal nog niet mee met dat Zentangle-gedoe, maar vind het resultaat wel heel mooi!
En voor wie het nog niet weet... Patrice is altijd geweldig met kleurencombinaties! Je moet haar scrappagina's maar eens zien!!
;o)
Kus,
Nans

ALIX zei

Dag patrice, ik ben je volger geworden omdat ik mooie dingen zie op je blog, ze kunnen een inspiratie zijn! Bedankt voor je reactie op mijn blog, en ik kom zeker nog eens kijken!
Gr, ALix

Josje zei

Dat ziet er erg mooi uit, mooie kleuren,compositie is goed dat was vast een heel werk, maar het resultaat mag er zeker zijn!!
groetjes Josje

Marlies zei

Een hele mooie originele kaart! Prachtige kleuren en super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Liberta zei

Een prachtige kaart.

Liefs, Lieb

Myriame zei

Een fantastisch mooie kaart!!

Judith zei

Hallo Patrice,

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en de felicitaties!
Ik heb even rondgekeken op je blog. Je maakt leuke dingen in verschillende stijlen. Mooi om te zien!

Groetjes, Judith

Annes Art zei

Schitterend geworden Patrice!! tot in Zeist hé ik heb er zin in ;o))

Nicole zei

Dank je voor je lieve reacties op mijn blog. Ik heb eens even rondgeneusd hier, prachtige kaarten maak jij. Mooie techniek. Tot een volgende keer. Liefs, Nicole

Femmy zei

echt super!!!

Yvonne Ellens zei

Jee!! dat heb je mooi gedaan, echt schitterend.
Gr Yvonne

Marleen zei

Super Wow super mooie kaart. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog. Groetjes en een Vrolijke Pasen