zaterdag 17 maart 2012

Wat een week...What a week...

Deze week was shit! Vergeef me het woord, maar er is geen ander voor. België is in shock en rouwt.22 kinderen en 6 volwassenen verloren bij terugkeer van een skivakantie in Zwitserland het leven. Een busongeval in een tunnel maakte een eind aan hun bestaan. Het hele land leeft enorm met de families mee. Ik maakte hiervoor volgende kaart.


This week was shit! Forgive the word,but there is no other. Belgium is in shock and mourning.22 children and 6 adults lost when returning from a skiing holiday in Switzerland their lives. A bus accident in a tunnel made an end to their existence.The whole country is extremely sad with the families. I made this card.

11 opmerkingen:

Willy zei

Een prachtige kaart voor een heel trieste gebeurtenis, Patrice!

Anjas-Artefaktotum zei

Wonderful arch, I love theat piece.
Yes the accident is horrible, the poor parents!
Hugs Anja

Paulien zei

Een heel toepasselijk kaartje voor een rampzalige gebeurtenis, Patrice

Jeany zei

Hoi Patrice, bedankt voor je bezoek, ik wilde natuurlijk graag gerugkomen kijken en je kaart is geweldig, natuurlijk mag je dat woord gebruiken, ik dacht gelijk terug aan de tijd dat mijn kinderen met de schoolbus op vakantie gingen, je moet er toch niet aan denken, verschrikkelijk. Ook ik leef mee. Groetjes, Janine

Liberta zei

Een mooie toepasselijke kaart.
Voor dit ongeluk zijn geen woorden het verdriet is te groot voor al deze mensen. Bijzonder dat je er op deze manier bij stil staat.

Liefs, Lieb

Jeany zei

Hoi pTrice, natuurlijk mag je dat, link aanmaken, ik doe hetzelfde ;)) fijne zondag.

Anjas-Artefaktotum zei

O yes put me on your blogroll:-) dear Patrice, I feel honored.
Have a nice sunday evening,
lieve groetjes Anja

maria's knutselplezier zei

Mooie ingetogen kaart heb je gemaakt, voor een zeer trieste gebeurtenis,toch heel mooi!!!

Groetjes
Maria

Turid zei

Hi! Thank you for the visit in my blog and thank you for nice words. You made me happy.

Myriame zei

Heel mooie kaart voor een verschrikkelijke ramp!!

Josje zei

Je hebt hiervoor een hele mooie kaart gemaakt.
groetjes Josje