zondag 3 januari 2010

Goede voornemens...Good intentions

Bij deze wens ik iedereen die dit berichtje leest een gezond en gelukkig 2010!
We nemen bij de start van een nieuw jaar steeds goede voornemens. Één van die voornemens is voor mij, na een vol jaar stil te hebben gelegen...Opnieuw met goede moed mijn blog te gaan onderhouden...
Dus kijk geregeld een keertje wat er op gekomen is en laat iets van je horen, zodat ik ook naar jullie blog kom piepen.

Veel liefs Patrice

In this note I wish everyone who reads a healthy and happy 2010!
We take the start of a new year on good intentions. One of those plans for me, after a full year to have quiet location ...Again with proper courage to go maintain my blog ... So check regularly what has come on sometime and let hear you something, so I come to your blog wheezing.

Much love Patrice