vrijdag 9 november 2007

YOU MAKE MY SMILE AWARD...

When I found this little time to visit the blogs, I saw to my large stupefaction that I got an award of Rini.What nice darling to be rewarded your!At these it 's now my turn to some people the same honour will prove...

Yvonne, Godelieve, Hermine, Dieke, Dymphie, Karin, Jennie, Angelina, Carla and Barbara you deserve him also!!

Toen ik eventjes tijd vond om de blogs te bezoeken... ontdekte ik tot mijn verbazing dat ik een award kreeg van Rini. Dank je wel moeke!!! Dat deed goed.

Bij deze is het dan weer mijn toer om enkele mensen deze eer toe te delen:

Yvonne, Godelieve,Hermine, Dieke, Dymphie,Karin,Jennie, Angelina,Carla en Barbara jullie verdienen hem ook!


XXXjes Patrice

1 opmerking:

Dymphie zei

Dank je wel Patrice! Ik had 'm al een keer eerder gekregen en wilde het daar maar bij laten :)
Fijn weekend, groetjes, Dymphie