vrijdag 15 december 2006

Verjaardagsfeestje...


Eén van mijn oud collega 's (ze is nog heel jong hoor, maar verhuisde naar een ander kinderdagverblijf)...stuurde me een uitnodiging voor haar verjaardagsparty. Het is voor mij een eer, daar ik de enige van de ploeg ben, die mag komen.

Wij hadden een goeie band met elkaar en ik denk dat ze mij soms wat als een mama beschouwde. Had ze problemen of moest ze een ei kwijt, klopte ze aan op mijn afdeling. En ik nam dan ook de tijd om naar haar te luisteren en af en toe mijn visie op de zaken te geven. We bellen mekander nog wel eens en het is nu reuze fijn te merken, nadat ze al een jaartje of 3 elders werkt, dat ze me niet vergeet. Ik maakte haar een kaartje en kocht een leuk cadeau... En straks...zien we elkander op de borrel.

TSING TSING... Gelukkige verjaardag Veerle!

Groetjes Patrice

3 opmerkingen:

Godelieve zei

Kei-leuke kaart "mama" Patrice!! Zal ze blij mee zijn!

Evi zei

Hoi Patrice,

Leuk dat je gereageerd hebt op mijn blog! Deurne in Belgie...dat kan inderdaad ook, sta ik eigenlijk nooit bij stil hihi. Als het daar net zo gezellig is als in " mijn" Deurne, dan is het een leuk dorp!

Groetjes Evi

Anoniem zei

Hee Patrice, wat toevallig. Ik heb vandeweek die stempel ook weer uit de kast gehaald. Moest wat felicitatiekaartjes maken voor een meisje wat 21 wordt vandaag.
Ik ga het nu zo proberen of ik een comment kan geven, want ik ben al dagen bezig om te reageren, en het lukt me gewoon niet met m'n bloggernaam, dus dan maar anoniem, maar niet helemaal hè....Groetjes, Anita.