maandag 17 maart 2014

Proberen met nieuw blogjaar... Try new blog year

Hallo lieve blogbezoekers,

Na een nare periode, met veel pijn en veel geduld, probeer ik weer stilletjes aan de draad op te pakken. Zoals jullie weten is er een tumor uit mijn hoofd gehaald. Hij zat jammer genoeg dieper dan men op de scans had kunnen zien. De operatie heeft 7 uur geduurd. Het was zeer zwaar en ik heb nog nooit (zelfs niet bij de bevalling van mijn zoon) zoveel pijn gehad. Van hevige hoofdpijn heb ik nog steeds last. Vandaag heb ik eens een goeie dag, maar in het weekend lag ik meer plat, dan dat ik kon staan. Gelukkig kreeg ik 14 dagen geleden het nieuws dat hij er helemaal uit is. Het is enkel met heel veel geduld, dat ik langzamerhand zal beter worden. Ik tracht dus de dagen te plukken die goed zijn. Af en toe al eens iets knutselen... als het maar niet te lang duurt. Ik ga dus terug wat tonen en jullie ook terug komen bezoeken (maar nog met groepjes en kort in tijd).

Iedereen die me heeft aangemoedigd en heeft gesteund, zeer zeer erg bedankt. Het deed goed af en toe een lief woord te kunnen lezen.



Hello dear blog visitors,

After a bad period , with a lot of pain and a lot of patience, I trying again quietly puck up the thread.  As you know , there is a tumor removed from my head . He was unfortunately lower than could have been seen on the scans. The operation lasted seven hours . It was very heavy and I have never (not even at the birth of my son) had so much pain . T still have strong headache. Today I have a good day , but on the weekends I was more flat than I could stand . Luckily I got 14 days ago the news that he has fallen out . It is only with a lot of patience , I will gradually get better. So I try to pick  good days if that are. Occasionally though something create ... if it does not take too long. So I go back show things and come see what you also get  (but still with small groups and in short time) .

Anyone who has encouraged and supported me , very very very much THANKS. It did  very well  kind word to read .

Manny love Patrice

20 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hoi Patrice.

fijn dat alles eruit is in je hoofd en dat je elke dag weer een stukje beter wordt.
je hebt in ieder geval een hele mooie tag gemaakt.

gr karin

Klaartje zei

Welkom terug in Blogland Patrice! Goed om te lezen dat je vooruit gaat, ook al is het dan in kleine stapjes.... Veel sterkte nog de komende tijd! Groetjes!

Veerle - A colored mind zei

Hey Patrice, leuk je hier terug te vinden. Hier blijven we duimen dat het elke dag een beetje beter mag blijven gaan. Alvast veel plezier bij die knutselmomentjes, niet stressen, en wat vandaag niet gedaan is komt morgen wel ;-)

Anita Meijer zei

Jeetje Patrice wat zwaar toch allemaal maar oh wat fijn om te lezen dat ze de hele tumor hebben kunnen weghalen. Hoop voor jou dat de hoofdpijn snel minder zal worden, hou je taai zover als dat kan. Sterkte. Je tag is schitterend.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Patrice, had ik dat toch helemaal gemist! Wat heb jij en spannende tijd achter de rug! Sjonge jonge! EN nu nog de pijn. Maar wat een geluk dat het allemaal weg is!! Nu weer vooruit kijken. Heel veel sterkte met beter worden.
Je tag is prachtig. Supermooie kleuren...
GerJanne

Josje zei

Wat een geweldig nieuws voor je, en was het bij jou ook net zo onwaarschijnlijk te horen dat het goed was als het slechte nieuws.
Goed van je om te kijken wat je allemaal wel kan, datbis veel beter als wat je niet kunt.
Ik wens je heel veel sterkte!!!!!
Oh ja je tag is erg mooi ook van kleur

Marian zei

Pfff wat een nare tijden voor jouw en je gezin. In iedergeval nog heel veel sterkt met opknappen.
Fijn weer wat te horen van je
Je tag is prachtig hoor
Liefs Marian

Gerrina zei

Ik wist dit niet Patrice en vind het spijtig dat jou het ene na het andere op gezondheidgebied overkomt... Blij dat de operatie gelukt is en ik stuur wat positieve energie jou kant uit om met de pijn om te kunnen gaan... Wens je heel veel sterkte! Liefs, Gerrina

Anita zei

Hallo Patrice, wat fijn te horen dat het weer de goede kant op gaat!
Mooi tag gemaakt!
Veel sterkte met je herstel!!

Unknown zei

In één woord geweldig Patrice dat je je af en toe weer goed genoeg voelt om wat moois te maken en te bloggen, het zal de afgelopen tijd ongelooflijk zwaar voor je zijn geweest, maar hoop dat je iedere dag weer een stapje de goede richting in mag gaan! Doe kalm aan en ik wens je nogmaals heel veel sterkte en een goed herstel toe! Veel liefs, Ira x
Ira’s Crea Corner

Nancy zei

Hey Patrice,

Wat ben ik zo ontzettend blij dat je er terug bij bent... Niet alleen op jouw eigenste blog, maar vooral in ons DT-team van 't Woefke!
En ja, ondanks de mindere dagen moet je toch enorm genieten van de betere periodes die je beleeft. Blijf mee supporteren vanop (korte) afstand en hoop mee op een volledig herstel zodat je weer helemaal uit de bol kan gaan met je favoriete hobby!

Knuffel,
Nans

Yvonne zei

Wat een prachtig label Patrice!
En jaaaaa, die heb ik hier liggen in mijn labelboekje! Een tijd geleden had ik je al bedankt, maar nogmaals, ik ben er heel blij mee!
Lieve groetjes van Yvon

Enny zei

Wat een geluk dat ze alles hebben kunnen verwijderen ! Ik wens je heel veel sterkte en geduld, om weer beter te worden, elke dag een stapje... En niet opgeven, als het eens een dag minder gaat ! Groetjes Enny

Petra Tillmann zei

Wat een zware periode heb je achter de rug. Hopelijk gaat het steeds een beetje beter met je. Heel veel sterkte en beterschap!
Lieve groeten, Petra

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Patrice
Heel fijn dat het de goede kant weer op gaat meis, maar doe je wel een beetje rustig aan.Leuk dat je weer in blogland bent en natuurlijk ben ik op het event ,bij stampinback weer demo,s.
Lieve groetjes Ballie (Bennarda)
Nog heel veel beterschap de komende tijd .

Gery zei

Hoi Patrice,zag net dat ik mijn reactie onder de verkeerde post heb gezet. Sorry daarvoor, het had hierbij moeten staan, maar mijn beste wensen voor jouw gezondheid zijn er niet minder om.
Groetjes Gery

maria's knutselplezier zei

Hey Patrice, 't is ook weer een tijdje geleden dat ik op je blog kwam, het spijt me oprecht te vernemen dat je zo ziek geweest bent, ik hoop van harte dat het weer stilletjes aan terug goed zal komen!! Heel veel sterkte en geduld toegewenst en ik wens je vooral volledige genezing toe!! Je label ziet er heel goed uit!!

Groetjes
Maria

Joan Ervin zei

I am so sorry to hear about your surgery and difficult recovery, Patrice!!! I hope and pray that everyday gets better for you and you are up and about doing the things you love to do!!!!! Your tag is so pretty...I'm glad you are able to do a little crafting now!!! I'm sending you a big {{{{{{{{hug}}}}}}}}}}!!!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat een moeilijke periode zul je hebben gehad Patrice...maar wat goed dat je zo je best doet...zo goed zelfs dat je weer blogt.
Dat de tijd je vriend mag zijn!
Alle goeds, Alie :-)

Silvia(Barnie) zei

Schön, dass du wieder hier bist. Ein tolles Tag hast du gestaltet.