dinsdag 25 maart 2014

Mal 3 van de flip Its... dies 3 from Flip-its Sizzix

Ik zei het toch al dat er meerdere van die leuke Flip-its mallen zijn. Vandaag laat ik een mannenkaartje zien dat gemaakt is met de 3x vierkantjes mal... Het is zo leuk omdat je bij deze mal perfect de inchie stempeltjes kan gebruiken, ze hebben de grote om in de vierkanten te stempelen. Ik gebruikte echter snorretjes (niet dat ik daar zo'n liefhebber van ben) omdat die hier tot hun recht kwamen.
Dit is de mal....nr. 659178

I told you already that there are more of those cute Flip-its molds. Today I let  seen a man's card that was created with the 3 squares dies ... It's so nice because you can  use perfectly inchie stamps by this template because they have the big to stamp. within the squares. However, I used mustaches (not that I'm such a fan of) because they come into their own here.
This is the mold .... No 659178

                                                       
Hier is de kaart:

Here you see the card:



Ook heel leuk..
Also very fun.

Groetjes Patrice

8 opmerkingen:

Willy zei

Wat een handige mal en wat een gaaf kaartje!

KarinsArtScrap zei

dat ziet erweer super leuk uit Patrice.

gr karin

Veerle - A colored mind zei

Super leuk zo met die snorretjes en die strik. Laat nog maar eens de vele mogelijkheden zien van de mallen.

Anita zei

Mooie kaarten Patrice!
Ik heb sinds kort ook zo'n soort malletje en die is van Stampin'up. Ze zijn idd heel handig!

GerJanne zei

Oh, deze is ook gaaf zeg! Ik vind het een prachtig kaartje! Ik wist niet dat het mallen waren en nu dus weer en stuk wijzer geworden!
Groetjes,
GerJanne

McCrafty's Cards zei

Wow Patrice, this is fabulous, I like the design.
Kevin xx

Gerrina zei

Leuk zo'n vorm! Enne die snorretjes zijn wel leuk hoor! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Weer een heel toffe mal, en wat een prachtige kaart ! Groetjes Enny