zondag 3 maart 2013

Workshop bij Stampinback...

Hoi iedereen, Hello Everyone, Ank en Fred hebben me gisteren een heel fijn welkom geheten in hun toffe winkel in Gilze. Meteen ook een superleuke en leerzame workshop meegedaan en dankzij Ballie een pakketje zeer mooie kaarten en labels gemaakt. Verrassend, maar van de 8 tafelgenoten, waren we met 6 Belgen. Ocharme, voor Ballie... want die had regelmatig een woordenboek nodig... Zeker wanneer Erwin in zijn vlugge Vlaanders begon te ratelen. Er is heel wat afgelachen! Bedankt Brabanders en Vlaanderaars voor deze ontspannende dag. Hier twee van de labels die ik heb gemaakt. Prachtig toch?! Ank and Fred gave me yesterday a very nice welcome in their cool shop in Gilze. Immediately a super fun and informative workshop participated and thanks Ballie a package very nice cards and labels made. Surprisingly, but the 8 participants, we were 6 Belgians. Poor Ballie ... because they had regularly need a dictionary ... Especially when Erwin in his swift Vlaanders began to rattle. There is a lot of laughs! Thank Brabant and Flaander Improvers for this relaxing day. Here two of the labels that I made. Great?! See you soon again. Patrice

36 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Patrice,
wat zijn ze mooi, die labels! Schitterend van kleur. En ik ben heel benieuwd naar de rest van de kalender, ben helemaal weg van dit blad van februari, dus dat belooft wat.
Hartelijke groet van Alexan

Rosie zei

Wow, Patrice, Deine Tags sehen super aus, ich bin echt total begeistert.

Ich wünsche Dir noch einen schönen Sonntag und danke Dir für Deinen netten Kommentar auf meinem Blog

Petra Tillmann zei

Mooie tags, Patrice! Prachtige kleuren heb je gebruikt!

Ans Gilbert zei

Hoi Patrice,
Gezellig zo'n workshop en wat heb je prachtige labels gemaakt..

groetjes van Ans

Marjan zei

Twee heel mooie resultaten van een gezellige workshop!

Marian zei

Prachtigggg Groetjes

Annerieke zei

Hoi Patrice,

Mooi zijn deze! Ik bekijk ze even goed, kan ik nog van leren.

Groetjes Annerieke

Karin zei

hahaleuk, maar de labels zijn prachtig!

Unknown zei

Hele mooie labels zijn het geworden Patrice, fijn te horen dat je zo´n leuke dag hebt gehad, is ook te zien trouwens! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Annes Art zei

Hoi Patrice, ja inderdaad zijn het prachtige labels geworden,zal best gezellig zijn geweest, want wat is het toch leuk om af en toe een workshop te volgen !

junemac2 zei

Oh I love them both, what great and fun tags
Hugs June x

Dianne zei

First time here, I went back a few pages all your work is lovely, your suitcase fabulous,
These tags, the inked background gorgeous, thanks so much for all the inspiration I found on your blog. Have a great day....

Dianne zei

Well thank you so much for the visit and I'd be honored if you added me to your list your a Sweety, I'll be back:):) have a great day

Boukje zei

Hallo Patrice, Leuk dat jullie zoveel plezier hebben gehad bij de workshop.
Heel mooie resultaat, je tags. De vintage camera stempel vind ik erg mooi.
Groetjes.

Godelieve zei

Wow, die zijn mooi Patrice! Een workshop die de moeite waard was!

Nicoleke zei

Mooi werk mateke !

Willy zei

Prachtige tags, Patrice!

Sophie zei

Die Tags sind so goldig.
Tolle Farben und niedliche Stempel.
Die gefallen mir alle beide.

Und dankeschön für deine lieben Kommentare auf meinem Blog.
Ich freue mich sehr darüber, Patrice.

Liebe Grüße von Sophie

Ballie (Bennarda) zei

Hoi Patrice
Dank je wel voor het compliment en ja, we hebben veel gelachen maar ook flink gehobbyt . Je labels zijn heel erg mooi en ja die camera is een super stempel, nog veel hobby plezier en groetjes van Ballie ( Bennarda

Anita Meijer zei

Wat een prachtige labels heb je gemaakt Patrice, ik vind het supermooi.
Liefs van Anita

maria's knutselplezier zei

Wat een mooie labels heb je gemaakt, krijg ik lekker weer wat inspiratie, voor mijn werkjes bedankt hoor!!

Groetjes
Maria

KarinsArtScrap zei

hallo Patrice je bent weer lekker bezig geweest.
je hebt prachtige kaarten, labels and creaties gemaakt.
Ben nu volger zodat ik niets mis.

groetjes karin

Mary zei

Leuk dat je op mijn blog hebt gereageert, ik was natuurlijk nieuwsgierig wie Patrice dan wel zou zijn....heb gelijk een kijkje op jouw blog gedaan! En kijk....wat een súper gave labels! Lijkt me geweldig zo'n workshop om deze techniek te leren. De rest van je werkstukken zijn ook prachtig, ik kom zeker vaker bij je langs hoor!
Groetjes Mary

Louise zei

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn Blog.

Schitterende Tags heb je gemaakt, vindt de kleuren erg mooi!.

gr.LOuise

Sasha zei

Beautiful bookmarks, Patrice! Gorgeous colours!
Thank you for visiting my blog and leaving a lovely comment x

Christine zei

De labels zijn inderdaad prachtig Patrice! Heel mooi van kleur!
En natuurlijk mag je mij aan je lijstje toevoegen, heel leuk vind ik dat!
Liefs
Christine

Enny zei

Heel mooie tags Patrice ! Wat leuk, zo'n "Belgische" workshop !!Ik ben nog nooit bij Stampinback geweest, moet ik toch eens doen... Groetjes Enny

Stamps and Paper zei

Hi Patrice ....just love your beautiful tags..gorgeous colours and design.
Thank you for visiting my blog and for your kind comments

Anne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Patrice,wat leuk dat je even op mijn blog kwam neuzen,ik ben nogal nieuwsgierig dus ben ik meteen terug komen kijken en wat een mooie creaties maak jij zelf! Dat koffertje,die kalender en nu uit Gilze die mooie labels,toppie,lieve groetjes Miranda

Marijke zei

mooie tags en wat een mooie kleuren

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat goed dat je me even wakker hebt geschud Patrice...kom er achter dat ik helemaal geen volger ben...terwijl er zoveel moois te zien is hier! (meteen aangepast dus)

Ook deze twee tags zijn super!

Hartelijke groet, Alie :-)

Linda zei

Heel mooi gedaan en bedankt voor de leuke reactie op mijn blog
gr Linda

Josje zei

OOh.. wat mooi zeg geweldige kleur gebruikt
de stempels zijn dan ook super die je hebt gebruikt
groetjes

Silvia(Barnie) zei

Die beiden Tags sehen total klasse aus.

Anjas-Artefaktotum zei

Really wonderful stamped tags, I love them both.

friemelchen zei

Großartig!!!