zondag 20 januari 2013

OEPS...

Wat draaien de dagen op volle toeren! Zeg ik donderdag, vanaf nu zet ik er terug vanalles op en ziehier, 't is al zondagavond en 't moet nog gebeuren. Ik heb helaas nog niks gemaakt, want ik ben mijn hobbykamer aan het renoveren... een behangetje, een verfje en heel veel rommel. Maar als ze klaar is zal het een pareltje zijn. Dus vandaag een berensnoet om van te genieten.
As the days run at full speed! I say Thursday, from now I put it back kinds of things on and behold, it's already Sunday and it has yet to happen. Unfortunately I have nothing made, because I am my craftroom to renovate ... a wallpaper, fresh paint and a lot of clutter. But when she's done it will be a gem. So today bears snout to enjoy. Till tomorow

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een enige beer Patrice, ben benieuwd hoe je nieuwe ruimte gaat worden, altijd leuk om de boel weer opnieuw te 'doen'! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl