zondag 4 maart 2012

Hallo blogbezoeker, Hello blogvisiter...

De herstelperiode na mijn operatie aan beide polsen, verliep langer dan verwacht en is eigenlijk nog niet helemaal afgelopen. Vooral een bacterie aan mijn rechterhand zorgt nog voor problemen.
De zin om te creëren was er wel, maar de mogelijkheid tot uitvoeren niet. Vanaf nu hoop ik terug regelmatig dingen te kunnen tonen, met jullie te delen.
Fijn om terug te zijn in de blogwereld.


The recovery period after my operation to both wristes, went longer than expects and not yet has in fact entirely expired. Especially a bacterium to my right hand still ensures problems. The sense to create was there but the possibility to carry out not. As from now I hope be able show things regularly, with your share. Nice to be back in the world of blogs.

5 opmerkingen:

Yvonne zei

Fijn om te zien dat er hier weer een berichtje van je komt! Heel fijn als je straks weer lekker kunt stempelen en we je weer regelmatig op je blog tegenkomen. Maar in het echt is nóg leuker natuurlijk!
Liefs van Yvon

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Patrice wat fijn dat je weer zover bent. Wel vervelend van de bacterie en dat zal ook nog wel pijn veroorzaken. Dank voor je berichtje op mijn blog. Ik wens je een verdere beterschap toe en dat je strks weer heerlijk mag en kan knutselen.
groetjes Marja

Myriame zei

Wat erg dat je zo lang hebt moeten revalideren, ik hoop dat het snel weer beter mag gaan.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

Nancy zei

Welkom terug Patriceke!!!

Willy zei

Wat fijn dat je weer terug bent, Patrice!