vrijdag 5 januari 2007

Wensen en voornemens voor 2007...

Ik heb er even over zitten denken...wat zal ik wensen?! En vermits ik een leeuwtje ben, is dat weloverwogen, recht door zee en krachtig bedacht;
Dat iedereen heel gelukkig mag zijn, maar vooral gezond!

Dat iedere stempelmeid, minstens....ja ik zeg minstens....1 prachtstuk...maar ik bedoel dan ook een heel speciaal prachtig iets...uit haar handen laat komen en het dan wegschenkt aan iemand die haar dierbaar is.

Dat er geen donkere dagen hoeven te zijn dit jaar, maar enkel mooie gekleurde vrolijke dagen. Dat we een leuk, gezellig, supercool vriendschapsjaar mogen kennen.

En...ach ik zou nog zoveel kunnen wensen....

Toch zijn er ook dingen die ik me ga voornemen dit jaar...
Zo ga ik eens wat vaker neen proberen te zeggen tegen diegene die van mij profiteren...

Ga ik horen, zien en zwijgen...Ga ik eens op tijd proberen te zijn, met het verzenden van mijn verjaardagskaarten...

Ga ik ook eens tijd voor mezelf inlassen...
Ga ik mijn stempelkamertje een totaal andere look geven...
Ga ik terug Spaanse les volgen...

Ga ik mijn gewicht op peil zien te houden...

Help ik zoals ieder jaar de kankerpatiëntjes, de kliniclowns en de voedselbanken...

Ga ik eerlijk en goedlachs blijven!!!

En heel, maar dan ook heel veel schrijven....

Zo...dat is een boterham zeg... en wat ga jij nu weer doen dit jaar?
Doeikes Patrice

5 opmerkingen:

Catharina Maria zei

Mooie voornemens en wensen Patrieske en ik wens je veel geluk op de weg die je wilt bewandelen in 2007 !

Godelieve zei

Geweldig positieve voornemens Patrice!

Rika zei

Goede en mooie voornemens,
ik wens je het allerbeste erbij!

Anita zei

Nou Patrice, dat is een hele lijst zeg!!!
Hoop voor je dat je het allemaal redt dit jaar, de tijd vliegt!!!
Veel succes met alles wat je gaat doen.
Good luck girl!!!

Annes Art zei

Prachtig omschreven Patrice!! hopelijk komen je voornemens en wensen allemaal uit!! succes ermee;o))